Ny markedssjef
17.02.2018

Ørns nye markedssjef er Torgrim Olsen.

Den økende økonomiske interessen for kvinnefotball åpner nye muligheter også utenfor banen. Som ledd i arbeidet med å styrke rammebetingelsene for sportslig suksess har Trondheims-Ørn ansatt markedssjef. Noe av det første den nye markedssjefen vil ta tak i er partnernettverket rundt klubben.

– Å utvide Ørn-familien og bygge aktive nettverk rundt klubben er viktig for forutsigbarheten i klubbens økonomi og tilhørigheten hos partnerne våre. Jeg har jobbet mye med næringslivsnettverk tidligere og har stor tro på verdien av å skape gode møteplasser for samarbeidspartnerne våre, sier Torgrim Olsen, den nye salgs- og markedssjefen i Trondheims-Ørn.

Viktig steg videre
– Ansettelsen av Torgrim er et viktig steg videre for Ørn. Ambisjoner og økonomi henger jo tett sammen, og med en dyktig markedssjef på laget er vi mye bedre rigget for å nå våre sportslige mål, sier Ragnar Slettestøl, styreleder i Trondheims-Ørn.

Olsen (46) er utdannet ved Norges Markedshøyskole og har bakgrunn fra ledelse, salg og rekruttering. Som trener og fotballpappa har han sterke bånd til kvinne- og jentefotballen. I Ørn vil han ha ansvar for markedsføring, omdømmearbeid og kommersielle avtaler.

Spennende tid for Ørn
Ansettelsen av ny markedssjef skjer midt i en spennende periode for Trondheims-Ørn. I 2018 åpner klubben nytt tribuneanlegg på Ørn Arena på Lade, en tilvekst som vil forbedre mulighetene for sportslig og kommersiell aktivitet. Både Toppserien og norsk kvinnefotball generelt opplever medvind gjennom OBOS-avtalen og andre tiltak, og Trondheims-Ørn er del av en banebrytende samarbeidsavtale mellom OBOS og Rosenborg Ballklub.

– Jeg ser store muligheter ii å jobbe frem Trondheims-Ørn blant sponsorer og samarbeidspartnere i lys av den økende medieinteressen kvinnefotballen opplever nå. Vi skal sørge for at næringslivet ser de gode verdiene i det å være samarbeidspartner med klubben vår og gjennom dette bidra til at Ørn scorer oftere også utenfor banen, sier Olsen.

– Vi har benyttet ”transfervinduet” godt og ansatt både sportslig leder og markedssjef i vinter. Dette er ambisiøse grep som åpenbart vil styrke Trondheims-Ørn både på kort og lang sikt, sier Slettestøl.

For mer informasjon

Ragnar Slettestøl
Styreleder, Trondheims-Ørn
Tlf: 92 64 65 76
Epost: rasle(at)ntebb.no